Louisa & Rowan
Louisa en Rowan zijn terug. Het nieuwe seizoen belooft weer uniek en bijzonder te gaan worden, zeker ook omdat Rosanna zich sinds dit jaar officieel Rowan noemt en de transitie naar man verder voortzet.