Love Me
Het is Christine's begrafenis. Glen, Clara en Aaron reageren heel verschillend op hun verdriet, wat hen elk op een nieuw pad brengt.
Glen's vakantie wordt onverwachts leuk. Clara gaat uit met Peter. Aaron kan niet geloven dat iedereen de dood van zijn moeder zo snel verwerkt.
Als het leven en de liefde begint te bloeien voor Glen, Clara en Aaron, zetten ze elk even een stapje terug om hun keuzes te heroverwegen.
Na het uitstrooien van de as van hun moeder ontmoeten Clara en Aaron de nieuwe liefde van hun vader en nemen hun eigen relaties een andere wending.
Glen en Anita bereiden zich voor op de bruiloft, terwijl Aaron nieuws krijgt dat zijn nieuwe relatie met Jesse bedreigt. Clara probeert het uit te maken met Peter.