Love Spells
The Back Room
Ana schakelt Roger in en ontdekt dat ze niet de enige is die op zoek is naar Ricardo. Olga confronteert haar pestkoppen, Armando vraagt Charly om hem sterker te maken en Maria schrikt van een bekend gezicht op de begraafplaats.
Armando, Maria en Olga reageren ieder op hun eigen manier op het schokkende nieuws van hun moeders 'geheime leven'. Ana heeft haar handen vol aan een lastige nieuwe klant en stoeit met haar aantrekking tot zowel Roger en Ricardo.
Jorge wil vaart maken met de voogdijstrijd en probeert Armando aan zijn kant te krijgen -maar daarmee maakt hij Olga achterdochtig. Ana confronteert Ariel over haar invloed op Maria's leven en vervreemdt daardoor nog meer van haar dochter.