Love the Way You Lie
Toen Bonny Lee Bakley filmster Robert Blake ontmoette, sloeg de vlam over en kregen ze een relatie waar de roddelbladen nog jarenlang van smulden.
Wanneer Eddie Baugus verkering krijgt met Shannon Tyler, is niemand daar blij mee. Shannon's familie vreest dat deze wildebras haar alleen maar in moeilijkheden zal brengen.
De jetsetters Stephen en Angel leiden een glamourbestaan. Ze lijken het ideale stel, behalve dan dat ze niet getrouwd zijn; Angel is Stephen's maîtresse.
Pegye en Eric Bechler lijken het ideale Californische echtpaar, totdat een van hen wordt vermist na een ongeluk met een boot. Is er sprake van moord?