Lucas de spin
Superhelden / Lucas en Findley op mierenzoektocht / Plaag me niet
Lucas en Findley doen alsof ze superhelden zijn / Het superheldenduo vindt een babymier / Lucas doet Bodhi na, maar die voelt zich beledigd.
Lucas vindt een deur in Arlo's boom / Lucas zit vast in een koekoeksklok / Het is herfst en de bladeren vallen van Arlo's boom.