Luxe for Less
Ontwerper Michel Smith Boyd heeft slimme bespaartips voor mensen die willen verbouwen zonder hun bankrekening leeg te maken.
Home Fit for a Princess
Michel en zijn team creëren luxe ontwerpen voor een stijlvol gezin, waaronder een kookeiland dat plaats biedt aan 10 personen en een kantoor dat geschikt is voor een tycoon.