Luxe Listings Sidney
Luxe Listings Sydney volgt vier elitemakelaars die over miljoenendeals onderhandelen in de meest competitieve markt ter wereld: Sydney Australië. Geld slaapt nooit en deze dynamische makelaars doen alles om hun klanten het beste resultaat te geven.
Zaken voor alles
Gavins veiling zorgt voor onzekerheid, terwijl hij een nieuwe uitdaging voor zijn team aangaat. Een nieuwe klant belt Simon vanuit het buitenland, en Simon en Tammy bekijken een stijlvol gerenoveerd huis dat hun stoutste verwachtingen overtreft. Ondertussen probeert D'Leanne een nieuwe listing te krijgen voor een van de eerste landhuizen van Bellevue Hill dat vorige makelaars niet konden verkopen.
Simon krijgt een privébezichtiging van een verrassend pand en probeert het van de markt te halen. D’Leanne neemt haar stagiaire mee naar een listingafspraak waarbij de belangen groot zijn. Ze gaat met Tammy naar een yogales op het strand om Tammy's toekomst bij Cohen Handler te bespreken. Gavin traint zijn nieuwe medewerkers en heeft nieuws voor de eigenaar van het Bondi-appartement.
Een stortvloed aan biedingen houdt Simon en zijn klant in spanning tijdens een hectische veiling. De spanning loopt op tussen Gavin en een van zijn medewerkers tijdens een verjaardagsfeestje in Palm Beach. D'Leanne stelt haar stagiaire op de proef bij een nieuwe listing en Simon toont een pand aan het water in Mosman aan een veeleisende klant.
Simon organiseert een verrassingsfeestje en onthult gedurfde nieuwe plannen voor zijn bedrijf en Tammy moet een moelijke beslissing nemen. D'Leanne heeft nieuws voor haar stagiaire, terwijl Gavin een onverwachte aankondiging heeft voor de rest van zijn team.