Mafia Hunters
Onderzoekers brengen het enorme wereldwijde netwerk van de 'Ndrangheta in kaart en leggen bloot hoe de maffia grensoverschrijdend opereert en internationale criminele routes controleert.
De politie infiltreert de organisatie en zet daarbij het eigen leven op het spel om bewijs te verzamelen vanuit het hart van een van 's werelds meest geheimzinnige criminele netwerken.
Een belangrijke doorbraak wendt de koers van het onderzoek: de autoriteiten leggen verbanden tussen sleutelfiguren en beginnen het syndicaat in het nauw te drijven.
Insiders worden informanten en leveren cruciale getuigenissen die de interne werking en de leiding van de maffia blootleggen.
Operatie Eureka bereikt haar hoogtepunt nu gecoördineerde internationale invallen zich richten op de 'Ndrangheta, in een van de grootste acties ooit.