Make Me Scream
Sterrenkoppel en horrorfanaten Tempestt Bledsoe en Darryl Bell organiseren een spookachtige wedstrijd waarin beroemdheden (Jaleel White, Shoniqua Shandai en Lil Xan) en hun vrienden spookdoolhoven trotseren, waarbij ze proberen niet te schreeuwen.