Makeine: Too Many Losing Heroines!
Meet the girls on the losing side of romance: Anna Yanami, the girl-next-door foodie; Lemon Yakishio, a spirited tomboy; and Chika Komari, the cute yet shy heroine. Together, they navigate awkward setbacks hoping to finally find love!