Man With A Van Man With A Van
Meredith Emerson maakt met haar hond op nieuwjaarsdag een wandeling op Blood Mountain in Georgia. Als ze verdwijnt en de hond 100 km verderop opduikt, wordt een zoekactie gestart.
Kacie Woody is actief in chatrooms op internet. Terwijl ze chat met haar nieuwste verovering, komt er buiten voor haar woning een zilverkleurige minibus tot stilstand.
Kenia Monge heeft tijdens een avondje stappen in een nachtclub in het centrum van Denver een noodlottige ontmoeting met een man met een minibus. Wat is er met haar gebeurd?
Dawnia Dacosta is op weg naar de avonddienst van haar kerk als ze zonder benzine komt te staan. Ze loopt naar een bezinepomp, waar een man in een bestelbus haar een lift aanbiedt.
Als Kathey Horn verdwijnt, denken sommigen dat ze met een rockband mee reist. Volgens anderen werd ze geofferd bij een wicca-inwijding. Weet de bestuurder van een bestelbus meer?
Ray en Marie Thornton worden tijdens een autorit bijna van de weg gedrukt door een bestelbus. Later zien ze dat de bestuurder de kentekenplaten verwisselt en bebloede lakens dumpt.