Manhattan
Tijdens WO II domineren geheimen in Los Alamos het familie- en professionele leven wanneer Frank Winter en Charlie Isaacs tegen elkaar strijden om 's werelds eerste atoombom te bouwen.
Het gevangenedilemma
Franks poging om zijn team te redden brengt ernstige consequenties met zich mee. De vrouwen van de wetenschappers vinden creatieve manieren om het leven op The Hill te overleven.
De gemeenschap rouwt na het verlies van een lid en nieuwe veiligheidsmaatregelen beïnvloeden het werk van de wetenschappers.
Wanneer Babbits verleden hem achtervolgt, krijgt Frank ruzie met Charlie om zijn mentor te beschermen.
Frank zoekt medische antwoorden. Charlie en Helen gaan op reis om een afgelegen reactor te controleren.