Materla.Lionheart
De vuist
Na zijn vrijlating probeert Materla terug te keren aan de top, maar hij komt gezondheidsproblemen tegen. Desondanks komt hij een rivaal van 10 jaar geleden tegen, en ook wordt zijn familie getroffen door een tragedie.