Menendez Brothers: Murder By Media
Lyle en Erik Menendez waren twee hebzuchtige rijkeluiskinderen uit Beverly Hills die hun ouders vermoordden voor hun erfenis, althans zo leek het. Maar een werveling van media en politiek beïnvloedde deze beruchte zaak.