Metalocalypse
De geanimeerde avonturen van Dethklok - een death metal band die zo sterk en succesvol is dat er Illuminati-achtige slechteriken achter hen aan zitten.
Murderface is jarig en de band komt erachter dat het bijna onmogelijk is om een cadeau voor hem te kopen. Murderface geeft een feestje en vindt er niks aan tot de rest van Dethklok hem verrast met hun cadeau.