Mia and Me
Paula moet weer iets gemeens doen van Violetta, maar heeft lol met Mia en Vincent. Vanwege de troep die ze maken, moeten ze alle drie schoonmaken en dan ziet Paula per ongeluk Mia plotseling terugkomen uit Centopia.