Middenkost Post
Parker is een vrolijk wolkje dat samen met zijn vriendje, de walrus Russell, en oud-kapitein Angus op het postkantoor van Middenkost werkt. Tijdens het rondbrengen van de post beleven ze knotsgekke avonturen.
Bert! De Musical / Zondag Stomdag
Angus gooit Bert per ongeluk weg en probeert hem terug te krijgen. Angus zet Parker en Russell de deur uit.
Parkers nieuwe vriendje is een kabouter. Parker vindt liefdesbrieven die door Angus zijn geschreven.