Missing: The Other Side
A story of fraud and deceit in a village that holds the souls of missing, deceased people and those who try to discover the truth behind their disappearance.
Uk begins to have suspicions about Oh Il-yong; he faces difficulties in his investigation of Se-yeong's disappearance.
Uk finds relief after a search leads to a success; new information arises during the investigation of Se-yeong's case.