Monster in a Box
Monster in a Box komt neer op één simpele formule: een monster en een nietsvermoedend slachtoffer is chaotisch plezier. Met een vleugje The Far Side en een snufje Monty Python zitten deze korte filmpjes boordevol absurditeit, brutale humor en pure lol.