Mormon No More
Born Into the Covenant: Who Am I Without Mormonism?
Het leven staat op zijn kop als Sally en Lena, twee getrouwde mormoonse moeders, elkaar op een feestje ontmoeten en verliefd op elkaar worden. Hoe moeten ze het hun man, hun familie en de kerk vertellen? Andere LGBTQ-mormonen worstelen met de anti-homodoctrines van de kerk.
Wat zal er gebeuren als Sally's ex-man voor het eerst in meer dan twee jaar een familiebijeenkomst organiseert? Hoe zal Lena's voormalige mormoonse zendingspresident reageren als ze voor hem uit de kast komt? Moeders en bondgenoten adopteren een mormoons symbool ter ondersteuning van LGBTQ-mensen.
De spanningen lopen op als Sally's familie bijeenkomt voor een reünie. Met hun moeders op sleeptouw, passen Sally en Lena duidelijk niet-mormoonse outfits voor hun aanstaande bruiloft. Een homoseksuele mormoon gaat de confrontatie aan met zijn voormalige therapeut die probeerde zijn seksualiteit te veranderen.
Naarmate de bruiloft nadert, neemt de stress toe en wordt Sally's koudwatervrees groter. Een biseksuele multi-raciale ex-mormoon worstelt met onverdraagzaamheid. Sally's moeder onthult een grote verrassing over haar levenslange geloof. Eindelijk, de trouwdag is aangebroken...