Mama's Boy
Mama’s Boy gaat over de jeugd van scenarioschrijver Dustin Lance Black, die een Oscar kreeg voor ‘Milk’. Black gaat terug naar waar hij is opgegroeid en verkent zijn wortels, zijn homoseksuele identiteit en zijn hechte band met zijn moeder.