Sally
Sally Ride was de eerste Amerikaanse vrouw die de ruimte in werd geschoten, maar onder haar ongenaakbare uiterlijk droeg ze een geheim met zich mee. Sally’s levenspartner, Tam O’Shaughnessy, vertelt voor het eerst over hun romance en deze ingewikkelde en iconische astronaut. Sally werd geregisseerd door filmmaker Cristina Costantini, winnaar van een Emmy.