Mijn naam is Pauli Murray
Hoewel ze vergeten is door het grote publiek, was Pauli Murray een juridisch pionier wier ideeën RBG’s strijd om gendergelijkheid ze beïnvloed heeft en Thurgood Marshalls argumenten voor burgerrechten haar inspireerden. Dit is een portret over Pauli’s invloed als een niet-binair Zwart genie: een advocaat, activist, dichter, en priester die onze wereld voorgoed veranderd heeft.