Mr Bean
De kinderachtige Mr Bean gebruikt zijn ongewone humor om alledaagse taken uit te voeren.
Meneer Bean haast zich naar zijn examen en ontdekt dat hij het verkeerde onderwerp heeft gestudeerd.
Meneer Bean wil een straatmuzikant wat geld geven totdat hij beseft dat hij geen wisselgeld heeft.
Meneer Bean haast zich naar het kantoor van de tandarts nadat hij zich heeft verslapen.