Muis
In de gevangenis wordt Chi-guk aangetroffen met meerdere steekwonden. Voordat de shock van het incident wegebt, wordt Chi-guks horloge, een cadeau van Ba-reum en Dong-gu, gevonden bij de plaats delict op de druivenboerderij. Ba-reum start met Moo-chi een onderzoek.