Murder By Numbers
Spannend. Griezelig. Angstaanjagend. Murder by Numbers begint met de griezelige ontdekking van een lichaam en het begin van een intens onderzoek. Wanneer de politie denkt dat ze de zaak hebben opgelost, komt er een onverwachte, angstaanjagende wending.