Mussulando
Dani nodigt haar vrienden uit voor een weekend in het strandhuis van haar oom in Mussulo. Na het feest ontdekken ze dat Célio vermist is en dat Sandro, die altijd opduikt wanneer je hem het minst verwacht, de enige is die zich herinnert wat er de avond ervoor is gebeurd.
De zoektocht naar Célio gaat door. Beto geeft zichzelf de schuld van de verdwijning van zijn broer. Om zijn gedrag van de vorige nacht goed te maken, stelt Sandro zijn neef voor aan de nieuwe buren: de aantrekkelijke en apocalyptische nicht Vera. Het lijkt erop dat Dani niet uit de problemen kan blijven en een pak slaag krijgt.
Een man moet altijd voorbereid zijn op oorlog. Na de klappen die Dani heeft gekregen, besluiten zijn vrienden vechtsporten te gaan leren voor zelfverdediging; Beto en Sandro zijn de trainers van de groep, hoewel ze er eigenlijk geen talent voor hebben.