My Magic Closet
The Deal
Als Kyung haar kamer overneemt, moet Carol iets bedenken om het idool te verbergen voordat iemand erachter komt dat hij daar is.
Carol en Kyung sluiten vrede, maar Nayara begint te vermoeden dat het idool zich ergens in Brazilië verschuilt.
Carol en Diguinho nemen de idolen mee om ze São Paulo te laten zien. Mok en Dae-ho sluiten een weddenschap die Kyungs toekomst kan bepalen.
Terwijl Carol Nayara met een schokkend onthulling verrast, organiseert Diguinho een barbecuefeest voor ACT.