My Mister
In an unkind world, a young woman and a middle-aged man develop a rapport as they find warmth and comfort in one another.
Park Dong-hoon has a lot on his shoulders, including supporting a mother and two out-of-work brothers; one day, he receives a mysterious package.
A misunderstanding causes Dong-hoon to be interrogated for bribery; Lee Ji-an is the only witness, but she has no interest in helping him out.
Ji-an plants a bug in Park Dong-un's office; unaware of who she's working for, Dong-hoon agrees to buy her dinner for a month.
Fearing Ji-an's recklessness, Do Jun-yeong does some digging of his own to find out who he's dealing with; Dong-hoon's brothers launch a new business.
Ji-an taps Dong-hoon's phone; when she overhears that he's gotten a hold of Jun-yeong's phone records, she alerts corporate investigators.
Kang Yun-hui advises Dong-hoon to quit his job and start his own business; unfortunately for her, he knows exactly what she's trying to hide.