My One-Hit Kill Sister
Asahi loves the idea of magical fantasy worlds. And somehow, he’s transported to one! He’s eager to explore and use his new abilities, except he learns he doesn’t have any. But his sister Maya is in this world too, and she can kill any beast with one hit!
Asahi gets another chance in a world that seems just like an RPG, but he doesn't have the cheat skills that isekai heroes usually have.
Tanya asks Asahi to explore a dungeon to see if it's safe. If it is, it will be opened up to all adventurers of every rank.