My Unfamiliar Family
Kim Eun Hee (Han Ye Ri) navigates the complexities of family dynamics as her once-close family begins to drift apart. Her older sister, a former patent attorney, and sensitive younger brother struggle to maintain connections, while their hard-working father remains distant and her mother contemplates a new life path. Seeking emotional support, Eun Hee confides in her close male friend Park Chan Hyuk (Kim Ji Suk), who has become more of a brother to her than her biological siblings. As she attempts to restart her dating life, unexpected events threaten to further challenge her family's fragile relationships. When challenges arise, Eun Hee must determine whether her family or friends will provide the support she desperately needs. This is a 2020 South Korean drama series directed by Kwon Young Il.