Mysteries From Above
Military Mysteries
Een nazi-wapen ontworpen om het tij van de WO II te keren; een geheime Russische militaire toren vlakbij Chernobyl; een vergeten Australische tunnel die mogelijk een nucleair lab verbergt; bouwwerken begraven onder de gevangenis van Alcatraz.
Meer dan honderd enorme betonnen pijlen verspreid over Amerika; een gigantisch figuur van krijt met een grote fallus op een Engelse heuvel; een mysterieus gat in het midden van een meer in Zuid-Californië.
Satellietbeelden onthullen vreemde markeringen in het afgelegen noorden van Finland; drones vinden een mysterie ter grootte van Manhattan diep in een Vietnamese grot; anderhalf miljoen geheimen zijn niet langer verborgen in Antarctica.