Naked and Afraid: Castaways
The Barehanded Killer is Back
Andrew en Heather proberen vuur te maken, maar het enige wat smeult is hun woede. Het team van Candice maakt van aangespoelde rommel een val om iets eetbaars te vangen.
Wanhopig en uitgeput gaan Heather, Andrew en Patrick op zoek naar hout om vuur mee te maken. Later wordt een van de deelnemers om medische redenen geëvacueerd.