Neighbors
Ontdek de chaotische en ingewikkelde ruzies tussen de buren, en hoe ver ze gaan om te verdedigen wat van hen is, in deze HBO-serie.
In Florida ontstaat een verhit debat over de kustlijn van Santa Rosa Beach. Seth en Josh maken ruzie over een hek op het platteland van Montana.
The Farm
In Indiana maken Trevers boerderijdieren zijn buurman Darrell woedend. Jeans liefde voor zwerfkatten dringt door tot in het huis van Marice in Philadelphia.
In Florida maken Melissa en Victoria ruzie over een klein stukje gras, en de langdurige vete tussen Johnny en Andy leidt tot beschuldigingen van stalking.
De vriendschap tussen Joanne en Steven, buren in Nashville, is onherstelbaar verbroken. In San Antonio is Jeff geobsedeerd door Alexa's 2,5 meter hoge betonnen muur.
Een jaarlijkse Halloweenwedstrijd in New Jersey zorgt voor onenigheid tussen Otis en Nelson. In Simi Valley escaleert het conflict tussen Ruby en Linda over het hek.