Isabel is een veelbelovende scriptschrijfster die telenovela's wil schrijven. Als ze haar kans krijgt, wordt ze verraden door haar mentor Lauro Valente, een beroemde schrijver met een schrijversblok. Tijdens de première spreekt ze hem aan, maar ze wordt de hoofdrolspeelster in zijn telenovela. Zo kan ze haar creativiteit bewijzen en het plot veranderen.