One love
Tijdens een treinreis in de zomer ontmoeten de tieners Alessandro en Anna elkaar en worden op slag verliefd. Hoewel het leven hen al snel scheidt, bewijst een toevallige ontmoeting in Bologna 20 jaar later dat liefde tijd en afstand kan overleven.
Ale en Anna zien elkaar in het geheim, maar terwijl Ale zich wil binden, blijft Anna terughoudend.
Na twee jaar geen contact te hebben gehad, zijn Anna en Ale bij toeval op hetzelfde moment op hetzelfde vliegveld.