One Way or Another
For Old Times Sake
After an unexplained five-year absence, Belen attempts to rekindle her friendship with Hache.
After Belen's apartment is rented out from underneath her, she asks Hache to help her find a new place.
After getting fired from both of her jobs, Hache finds herself the subject of a viral video.
Hache and Belen celebrate their new job opportunities with a dinner on the town.
Belen enlists Hache to help her parents at the fair, uncovering some shocking secrets in the process.