Orang-oetan worden
Verwelkom baby orang-oetan Topan, een wees die een surrogaatmoeder nodig heeft. Bekijk haar verrichtingen in de kleuterklas terwijl haar medestudenten de junior-, senior- en terugkeren-naar-het-wild-klassen doorlopen. Ondertussen bereidt de 16-jarige Kasper zich voor op zijn afstuderen.
Leun op mij
Wees getuige van de opbloeiende vriendschappen tussen verschillende diersoorten op de kleuterschool en aanschouw de bromance tussen de vrienden Valentino, Yutris en Madara. Zie hoe de snel afgeleide Beni toegeeft aan zijn liefde voor eten en een pak slaag krijgt van een oudere leerling.
Ervaar een achtbaan van emoties terwijl de orang-oetans van de jungleschool zes klassen doorlopen op weg naar hun vrijlating in het wild. Ontdek hoe het lot van Dilla plotseling verandert en zie hoe grote jongen Beni een ongewenst dieet volgt.