Painting with John
Deels instructieprogramma, deels open haard gesprek, elke aflevering van deze serie vind je kunstenaar John Lurie verschanst aan zijn werktafel, waar hij zijn ingewikkelde aquareltechnieken perfectioneert en zijn reflectie over levenslessen deelt.