Pauline
Pauline staat op het punt om eindexamen te doen aan de middelbare school, en een buitenlandse beurs is binnen handbereik. Dan verandert alles: de 19-jarige raakt zwanger van Lukas, een onenightstand. Dit gooit al haar plannen in de war - op gevoelens voor Lukas of een relatie zit ze nu totaal niet te wachten. Wanneer Lukas ook nog eens vertelt dat hij de zoon van de reïncarnatie van de duivel is, is niets meer "normaal". Bovendien is er iets goed mis met de zwangerschap: de junior-demon in Paulines baarmoeder geeft haar bovennatuurlijke krachten en ontpopt zich als de beslissende kracht in het epische gevecht tussen goed en kwaad. Nu zit ook Pauline klem tussen de strijdende engelen en demonen - in het vizier van de hellekoningin. Dus Pauline moet even de wereld redden? Wat de hel! Dutch: "Pauline" is geschreven door Sebastian Colley en geregisseerd door Arabella Bartsch, Alma Buddecke en Facundo Scalerandi.