Phineas en Ferb
Phineas en Ferb profiteren van een zomerse dag en bouwen een achtbaan. Op Candace haar verjaardag gaat de familie naar Mount Rushmore, waar Phineas en Ferb een geweldige verrassing voor haar in elkaar zetten.
Phineas en Ferb worden echte cowboys. Ze moeten een horde koeien door Danville zien te drijven. In Zwinter is het winter, maar dan wel midden in de zomer. De jongens bouwen een berg van sneeuw en tonnen winterpret.
Een oude bioscoop die monsterfilms draait, inspireert Phineas en Ferb om op zoek te gaan naar hun eigen mummie. In Flopsterren doet Candace auditie voor een zangwedstrijd, terwijl Phineas en Ferb het plan opvatten ééndagsvliegen te worden.
Wat begint als een supersuffe dag in het winkelcentrum, verandert in dé strijd van de zomer als Buford -de plaatselijke pestkop - Phineas uitdaagt voor een duimworstelwedstrijd. In Licht, Candace, Actie! krijgt Candace de kans een beroemde filmster te worden. Maar als Phineas en Ferb als regisseurs worden aangesteld, veranderen haar dromen van glitter en glamour al gauw in monsterlijke nachtmerries.