Primal
Na een tragische gebeurtenis zijn een holbewoner en een dinosauriër op elkaar aangewezen om te overleven.
In de bittere kou van de oerwinter jaagt een kudde mammoeten op de moordenaars van een van hun soortgenoten.
Spear heeft moeite om Fang weer gezond te krijgen en te ontsnappen aan de aaseters van de oerwereld.