Putham Pudhu Kaalai Vidiyaadhaa
Five inspiring voices of contemporary Tamil cinema offer up new stories of love and hope to celebrate the resilient human spirit in uncertain times.
The virtual space brings a heartbroken Nalla and Dheeran closer during the pandemic, and leaves them bound in a special relationship.
Yashoda and Murali, a couple whose relationship has grown complicated over the years, must address some long-standing emotional issues after one of them falls ill.
An encounter with an old friend proves to be the turning point in the life of Arjun, an IT professional who has been keeping his relationship a secret from his parents.
Struggling with an existential crisis, a 30-year-old woman must come to terms with a personal tragedy in order to regain her sense of life.