Race Bikes with Ric McLaughlin
Na bijna 20 jaar proberen wint de Brit Steve Peat eindelijk het UCI Wereldkampioenschap in Canberra 2009, op een op maat gemaakte Santa Cruz V10.
Shaun Palmer’s Intense M1
Jeff Steber was een pionier met de allereerste downhillfiets. Shaun Palmer, een van de belangrijkste atleten in deze sport, zorgde ervoor dat deze traditie voortgezet werd.
Buiten Zürich heeft Nino Schurter een collectie van al zijn racefietsen. We richten ons op de speciale Scott Spark waarmee hij in 2023 in Lenzerheide won.
Honda deed vier jaar lang mee aan de UCI Downhill World Cup en creëerde de RN01. Greg Minnaar heeft de enige exemplaar wat nog op aarde te vinden is.