Rage
Er ontstaat een onwaarschijnlijk verbond wanneer de succesvolle kunstenares Marga ontdekt dat haar man Robert een affaire heeft met hun dienstmeisje Tina.
Wanneer haar leidinggevenden het personeelsbestand reorganiseren, doet Nat, die al heel lang in dienst is, er alles aan om haar baan in het warenhuis te behouden.
Vera, de veganistische sterrenchef, wordt constant bedreigd door haar grootste criticus en ze besluit hem voorgoed het zwijgen op te leggen.
In hun strijd om het te maken bij Gallery, smeden Megan en Lu een plan waardoor hun realtie als snel verslechtert.