Reasonable Doubt
Jax Stewart, de meest briljante en onbevreesde advocaat in Los Angeles, combineert werk, familie, vrienden en een complex persoonlijk leven terwijl ze het rechtssysteem trotseert. Ze wordt geconfronteerd met een gevaarlijke cliënt en de spoken uit haar verleden.
Family Feud
Jax moet beslissen of ze al dan niet een belangrijke moordzaak aanneemt voor een cliënt die haar diensten afwees. Ondertussen zijn Jax en Lewis nog steeds bezig zich aan te passen aan hun nieuwe situatie als Damon weer opduikt.
Jax en het team zijn de nieuwe advocaten van Brayden en bereiden zich voor op de voorlopige hoorzitting. Lewis en Jax komen samen om Naima te helpen. Damon en Jax besluiten vrienden te worden nadat ze hem helpt met een probleem.
Jax en het team richten zich op de juryselectie. Wanneer de vader van Jax naar de stad komt, vraagt Jax Lewis om hulp, maar ze vindt steun bij een nieuwe vriend.
Zestien jaar eerder zien we een stralende Jax, in haar tijd als pro-Deoadvocaat, wanneer ze Damon voor het eerst ontmoet.
De relatie tussen Jax en Damon ontwikkelt zich verder. Jax focust zich op de aankomende rechtszaak van Brayden omdat ze voelt dat Brayden cruciale informatie achterhoudt.