Revenge of Others
Een jongen komt op school om het leven door een val. Ok Chanmi gelooft niet dat haar tweelingbroer, Park Wonseok, zelfmoord heeft gepleegd en gaat naar de middelbare school van haar broer, Yongtan. Daar ontmoet ze Ji Sooheon, die getuige was van de dood van haar broer. Op Yongtan duikt een 'held' op die gepeste leerlingen wreekt. Chanmi speculeert dat het misschien verband houdt met haar broer en gaat naar deze held op zoek.