Secrets Of Miss America
De Miss America Organisatie wordt op haar grondvesten geschud wanneer een klokkenluider schokkende e-mails naar buiten brengt waarbij de hele raad van bestuur betrokken is.
De Miss America Organisatie staat nu open voor vrouwen van alle rassen, achtergronden en lichaamsvormen, en in 2019 wonnen de eerste gekleurde vrouwen de top van de schoonheidsverkiezingen. Is het racistisch verleden van de verkiezing echt weg?