Selling the Hamptons
De kunst van het kopen, verkopen en deals maken is onderdeel van de vastgoedwereld van de Hamptons. De jonge makelaars van het Nest Seekers Team zijn vastbesloten te bewijzen dat ze succesvol kunnen zijn in de meest exclusieve huizenmarkt van de VS.
Home Turf
De jonge makelaars van het Nest Seekers Team zijn vastbesloten te bewijzen dat ze succesvol kunnen zijn in de snelle vastgoedwereld van de Hamptons.