SERVAMP
Mahiru Shirota prefers the simple life. But when he rescues a servant vampire, or servamp, named Sleepy Ash, he becomes entangled in an ancient war between the seven deadly Servamps and their eighth brother Tsubaki. Life couldn’t be more complicated!